long time no see?

har så många järn i elden just nu..

Arthur har fått en egen blogg:) spinnrockensdynamitchac.blogspot.com

Har även gjort en hemsida:)  www.123minsida.se/okiraskennel (som vi bytt namn på till www.okiraskennel.se men den funkar inte ännu)

Bygger stall för fulla muggar:)

Målar emils nya traktor:)

och just för tillfället är jag DYNG förkyld:/ Har jobbat hela veckan iaf, men som tur är så känner man sig lite piggare precis när jag vaknar å har inga kvällar denna veckan:)

Lite har hänt sen sist:) Skorna har Fox tuggat sönder!! Bilen har vi sålt och två bilar till har vi förbrukat, eller inte vi kanske:P

Snart har vi ägt detta huset i ett år:) Fast det är ett år sen precis som vi började måla och tapetsera här nu:) Å igår beställde jag nya lampor!:) Som en present till huset:) köpte 2 fönster lampor när vi flyttade hit och några jullapor till julen och fick lampor i present när jag fyllde år, men nu har jag köpt så jag kan plocka ner julbelysningen ett tag och hänga upp ny alampor ist för det fula som hängde här när vi flyttade hit:)

äh orkar inte skriva mer nu, måste snyta min röda och snoriga näsa nu..

Puss!

bjussar på en skit bra låt!  Regina Spektor – Samson

Kommentarer
Postat av: Géa

Men dra mig nu baklänges! Har du hittat hit!;) Håll nu tempot uppe!;) Å krya på dig! KRAM

2011-09-07 @ 19:40:53
URL: http://gummiskruttangea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0