Osis..

Colan smakde som pepsi igår så det var inte ens gott!! Näst gång jag blir sugen på coca cola så ska jag köpa en burk eller glasflaska, det är lätt godast:)

Idag hade vi sovmorgon till 8a, härligt!:D Sen åt vi god frukost med stekt macka och ägg och sen for jag till sikås och mockade och fixade hö och vatten så det är klart till kvällen:)

Sen har jag burit in ved och bakat bröd:) Emil har lagat sin skoter och rasmus är här och har fixat lite med sin med så de har tynat hägna litte;) Rickard E har även varit här och grjat lite i garaget och viktor s har också varit förbi så det har varit full rulle:) 

Har även prövat att ha sele på kalla och arthur och så har det fått dragit en tom bob och kalla var jätte duktig och arthur var som jga trodde lite latare och försökte komma undan:P men det såg iaf ut som om de tyckte det var kul:)

Nu ska vi fika och fara till gåxsjö innan jobbet:)  pusspuss  

Kommentarer
Postat av: Géa

Men du, det var inte igår! Nu vart jag nyfiken, ja VILL se frillan!:D kram

2011-01-30 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0