Åååå

Läste precis kommentaren från min finaste bästaste storasyster<3<3 hon har numera bytt bort att vara partyprinsessa i hdal mot att vara partyprinsessa och lärarstudent i falun:D Strongt gjort tycker jag:D

Jag har ett å ooootroligt sug efetr coca cola!! Så emil skulle svänga förbi ok å köpa det innan han far hem från hdal:) vi äter ju bara nötter och dricker bubbelvatten nuförtiden, det är så mycket nyttigare och jag känner mig som en helt annan människa när man skippat allt chips och läsk.. alltså det är inget förbud vi har satt upp, vi började bara tänka på hur mycket onyttigt vi stoppar i oss, och bestämde oss att det var dasg för sdkärpning:P Så vi har inte köpt hem varken chips eller läsk i januari men nu måste jag bara få dricka ett kallt glas med cola!! bubbelvatten med smak är helt okej, men man kommer till en gräns när man behöver fuska ibland:) har varit took sugen enda sen vi åt middag: pepparbiff, criscuit(?), rödvinssås och ramlösa.. så efter middagen gjorde jag mig en kopp te, men det hjälpe inte så snart är älsklingen här med KALL COLA:D Visst låter som jag är helt besatt, men jag känner mig som det nu:P Jag känner att jag inte längtar efetr att bli gravid och få sånna här sug hela tiden, då blir det ju lite jobbigt:P

jaja, nu ska jag gå ner och plocka ur diskmaskinen:) (btw så älskar jag min diskmaskin och tvättmaskin även fast jag ibland tcker att det är tråkigt så tänker jag tillbaka på förra året och året före det när jag hade varken eller:P)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0