22 år och grå hår?

Haha! näe inte riktigt! Just nu är det sådär nyslingat och blont och ingen utväxt, häärligt!:D fast utväxten är råttfärgad och inte grå:) och jag hoppas att det kommer förbli så iaf i 20 år till? fast hellst iaf 30-40 år:) Känns ju svinlänge, men så fort som tiden går nu så är jag nog snart 42 och 3barns mamma:P

Tycker ni inte att jag är en helt fantasktisk bloggare? jag uppdaterar ju nästan varje dag och nästan nya bilder varje gång? Ja, jag vet, detta är nog något jag skulle kunna tjäna stora pengar på:P

Annars då.. Jag klippte av mig håret i fredags, nu är det axellång (fast det känns och ser kortare ut eftersom frisyren är rätt rund och uppklippt:)) och jag är verkligen tooook nöjd! Jag har inte saknt mitt långa hår någe alls! Någon som jag däremot saknar är min älskade stora syter som flyttade igår!! Hon är numera Falunbo i 3,5 år.. och jag saknar henne redan:/ men jag tror att du kommer att ha "the time of your life" där nere så det är bara att njuta av friheten så förtsätter vi andra våra vardagliga liv här hemma:P

I LOVE YOU YOU KNOW! och vi kommer hålla kontakten varjedag och ses så mycket vi kan:) kanske tilloch med kommer att börja blogga igen för din skull:D

Sen till det mystiska.. varför sitter jag här och bloggar när jag börjar jobba om 3 timmar?? Jo för Emil började jobba kl1 och hans bil är trasig.. Så vi klev upp kl 00.00 och åt upp det sita av smörgåstårtan och sen släppte jag av honom på jobbt och jag beslutade mig att fara hem till mamma och pappa och lägga mig på soffan och vila i några timmar.. men dit har jag inte kommit än, utan fastnade framför datorn lite först:)
Vi gick ju inte och la oss förens kl 21 igår heller så det kommer nog att bli en powenap mitt på dagen idag när älsklingen har slutat vi 11<3 och soffmys och oth innan vi börjar jobba igen kl 16 idag..

Näe, ska krypa ner i soffan ett tag så jag iaf hinner sluta ögonen en liten stund innan jag ska släppa ut hästarna och åka upp till mina kossor:)

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste bästaste sötaste lilla syster, jag tycker helt klart att du ska börja blogga igen!! Älskar dig oxå, det hoppas jag du vet <3 Även om jag just nu bor 50mil bort är du å i min tankar mest hela tiden! Ringer dig imorgon. Kramar!

2011-01-25 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0