Trött

tröttare tröttast, men det har jag även all rätt att vara:) Fast jag känner mig ändå pigg, piggare piggast:)

Började dagen med jobb och då var det visst fodring som stod på schemat idag.. Körde in 4 rundbalar och 3 fyrkanter och skottatde ut 5 skottkärror med skräp foder och körde in 2 skottkärror med kraftfoder och skrapade 105 liggbås:) Sen for jag hem till mamma och pappa och åt några mackor, för jag var vrålhungrig:D SEn mockade jag våra 3 boxar och sedan försökte jag få tag i ramonas häst, man han norpade moroten och sedan stack han och höll sig långt ifrån mig så då tog jag min egen häst och longerade henne och sen gjorde jag det med mammas häst med:) Sen blev det en timmes promenad med Arthur, kalla och fox:D Så fantasktiskt väder idag så man villl ju bara vara UTE!:D och nu ska jag fara ner och handla lite snabbmiddag och hämta älsklingen och hem och kasta i oss maten och sen blir det tillbaka på jobbet igen.. Men ledig imorgon:D

Även att jag har svin ont efter ridningen här om dagen, igår när vi gick på stan så trodde jag att det såg ut som om jag hade en tunna mellan bennen när jag gick, fast det syndes inte, men det kändes kan jag lova:P

Hurtig jag:)

Något jag saknar i edefors är småvägarna som finns här i sikås:) Amerika vägen är lätt den bästa gå vägen med hundarna och den bästa att rida:) I edefors finns det bara stora vägen och några skogsvägar, men de är en bra bit bort från där jag bor och jag är lite rädd för björnen, och nu är det förmycket snö för att gå där ändå.. Men annars så älskar jag våran gård i edefors, men om jag fick önska så skulle jag önska fler små grusvägar:D

jaja, dags att fara på Sikås Bua och handla så jag är i hdal till 15:)

Pusspuss:) (Bilder på frillan kommer innom kort:P)

Kommentarer
Postat av: R

Åh typiskt min bråkiga lilla älskling! Men det e ju tur att han e så söt att det väger upp det bråkiga:) Tack igen älskade du för att ni tar hand om min prins!!!! Va duktig du e som kommit igång å jobbat me hästarna igen:) Massa Kramar!

2011-02-03 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0