Ny bil:)

Igår åkte jag och älsklingen till stan för att kolla på en bil och vi skulle även visa volvon för en intressent:)

Det blev en BMW 525 tds med kcr box, och den går uta bara den, så nu måste jag ha hjärtat i halsgropen när emil är ute och kör.. Och volvon blev kvar så vi fick köra 2 bilar hem.. Men hellre det än å skänka bort den typ:)

Jag hämtade mammsen på lillänge när hon slutade ocgdå passade vi på att gå på skopunkten och shoppa varsit par skor:) jag var även in på lindex och väl där så gatt jag ju bara ha 3par trosor, som ag handlar VARENDA GÅNG jag är in på lindex på lillänge:D Jag har säkert över 100 par trosr, för jag älskar att ha sköna fina torosor i massor:) Så dagen blev bra med båda av mina favorit shopping grejer med mig hem:) trosor och skor<3 hittade även 2 skitfina klänningar till maja som jag bara inte kunde motstå att köpa:D Fast det blev lite stora, en kanske hon kan ha om någon månad och den röda kanske hon kan ha lagom till jul nästa år:P

Idag håller jag bara på städar och så har jag börjat plocka ner i utställningsväskan;) Jag är nervös så det gäller att böja i tid:P klippte även klorna på hundarn:) om en stund ska jag och arthur gå ut och träna lite på gården:) jag vill att han ska stå med bakbenen lite längre bak, men det vill inte han så då måste vi träna:)

slänger upp en bild på mina nya dojjor:) Kommer passa jättebra till jeans:)



Och en bild på min fina prins som visar hur han tycker det är bäst och stå, och så kan han bara inte stå för då får hans kropp helt fel propotioner, så nej nej arthur vi måste träna mer:)



Pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Géa

Men nu har du kört fast igen!:D kram

2011-04-06 @ 20:51:07
Postat av: Géa

Men nu har du kört fast igen!:D kram

2011-04-06 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0