Mys söndag!

For och hämtade hem älsklingen igår eftermiddag:) Sen åt vi på blå och senare så tittade vi på film och åt glass:)

Imorse for jag hem och släppte ut hästrna, mockade, fixade hö och vatten så att allt är klart till kvällen:) Skönt! Sen har jag hållt på försökt städa upp lite ikea kassar som föjde med när vi flyttade fast fortfarande inte blivit uppackade, och det mesta kunde jag faktiskt slänga:) Himmla bra, för jag har så mycket saker iaf:)

Sen har rasmus och jag varit ute och kört hans tnt med bobben backom och turats om att åka och köra och hundarna har sprungit tills de helt enkelt inte orkade längre:P Fox tog vi in efter första turen, för han har inte vett att förstå att han är liten och inte jan springa lika fort och mycke som de stora hundarna:) Så fantaskisk dag det är idag:) När vi skulle gå ut så frågade rasmus hur varmt swt ar ute och då svarade jag 15 grader, kallt fårgade han då.. nej, +:) där solen låg på termometern var det altså +15 grader!! Så otroligt skönt!!

Jaja, ska gå ut och se om jag kan hjälpa honom lite, skotern gick visst sönder:P


pusspuss!

Kommentarer
Postat av: R

Mysigt! Pratade med Rasmus för ett tag sen, å berättade att jag sett på Taken å då berättade han att ni oxå sett den idag :) Vilket sammanträffande va? Kram

2011-02-06 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0