Egentid

Dagen började med uppstigning och frukost kl 3.45 imorse:) Sen hem och släppa ut hästarna och åka på jobbet, miss chief jobbade ju och det är alltid lika roligt!:D Då surrar vi så man inte vet vad man håller på med tillslut:)

Efter jobbet skyndade jag mig hem till älsklingen och åt frukost igen:) Hjälpte honom och packa och så och vips så var klockan dags att säga hejdå och åka på jobbet.. Emil är nu i stoåbränna och ska tyna skoterstackarn i helgen;)

Efter jobbet fick jag middag hos mamma och pappa sen mockning, solning och insläpp:) 

Och nu sitter jag här och har myst ner mig i soffan med en kopp grönt te och bara slappar och är nöjd över att det äntligen är helg och man har ledigt i hela 2 dagar på raken:)

När jag kom hem så tog jag en lång dusch och gjorde hår inpackning och sedan smörjde jag in hela mig i min jätte härliga och goddoftaden hudkräm från apoteket och på med myskläder och så har jag tänkt att jag ska måla naglarna, bädda rent i sägen och titta på ett avsnitt one tree hill och sen bir det nog sängen, och jag kommer nog somna som en lite prinsessa:) Visst är jag väl produktiv om dagarna:P  

Låten som jag lyssnar på om och om på spotify just nu är Bethany Joy Galeotti – Feel This (featuring Enation) såå bra!



en bild från min födelsedag:) Btw så är det super härligt att duscha nu när man slipper det långa trassliga håret, i lov it!

I love you!<3


Mattes fina<3


Och sist och misnt lill grisen<3


pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Gea

Jätte fin i håret!:)

2011-02-06 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0