Höst..

Nu är det mörk redan vid 20 på kvällen och det håller i sig ungefär till 6 på morgone, det är inte nice.. Men är det höst så är det:)

Här händer det iaf grejer och snart är vi gårdsägare, vi väntar bara på lagfarten:) Så än är det inte 100% men iaf 99%:D Det känns verkligen att vi har hittat våran drömgård:D Köket är tapetserat och nu ska bara listerna upp och sen är det klart, ska även eställa några nya gardine kanske:) Färg till vardagsrummet är även inhnadlat och vi ska måla där i helgen och kansle även i sovrummet om vi hinner:) Vi har även handlat tapeter till "kontoret":D Det kommer att bli så bra, det känner jag ända ner i tårna!:D Och hundara tycker det är toppen! De kan vara ute lösa exakt hela dagarna och Arthur har även fått en egen damm eller vad man ska kalla det, så han kan springa och simma när han kännerför det:D Mys! (Förutom blöt hund lukten då:P) Kommer nog ta med mig Roy dit med men mamma vill inte att jag ska ta tillbaka honom men vi får väl se:P

Näe, det var ia´f en liten uppdatering, nu ska jag steka blodpudding och bacon så det är klart när Emil kommer hem vid 3 för 4a ska vi vara på jobbet igen:)

Ska även städa lite här (i sikås alltså) för det har liksom blivit lite bortprioriterat när vi är i det andra huste:D

Lägger in några bilder från huste vi bor i nu, när jag hade städat och gjort fint:)



Och en bild på en glad och grönögd mig:)



Pusspussx3

Kommentarer
Postat av: Géa

Äntligen en uppdatering!!:D Fint ni fått till de i sikås! Vi kommer förbi edefors nått i helgen!;) Kramkram

2010-09-18 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0