Vadå?

Det är ju inte ens 3 veckor sen jag skrev sit:P haha! Ska försöka skriva lite mer u när vi har lånat ramonas mobila internet, frsöker beställa hit bredbad och tv men de ärnte det lttaste när det inte finns något telefon ummer och grejer.. iaf inte för mig som är ungerfär tekniskt ogeni:)

Sittar iaf i huset nu och det börjar bli rktigt fint här nu:) har bott här  en vecka och en dag idag:) Vi tog hit sängen i tisdagskväll genom att forsla upp den på taket på bilen och snurra fast den med min förlängningskabl:) Gick jätte bra:P Ska lägga in lite före och efetrbilder när vi har lite snabbare internet och vi har fått klart lite mer:) Vi ska väl hämta köksbord till hegen och sen behövs det sättas up öitehyllor ch hämtas lite saker uppe i bryggstun och så innan allt är klart:) Men de är fint och bra här nu med, bara lite tomt:) Jag trivs iaf jätte bra här och det är aphärligt att kunna duscha när jag kommer från jobbet och även att harättmkt störreäven fast vi bara bor på nedevåingen:)
Jaja, hinner ej kriva mer örjag måste fara och dra upp minälskade pojkvä på is banan för hn har kört fas igen;)

Puapus (ska försökamen ara förssöak att uppatra liteoftare framöer:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0