underbart:)

Hade filmmys med älsklingen igårkväll:) fast jag somnade i soffan ca 20 min innan filmen slutade:P

Sen var det uppsigning vid 4a imorse och utsläpp av hästran och sen jobb mella 5 och 9.30 och allt flöt på väldigt bra:) drack två styrke koppar kaffe på jobbet så jag skulle bli speedad eftesom jag har bestämt mig för att rida ut på scalle ochrida min häst på plan idag innan jag börjar jobba igen:) och nu sitter jag här och har precis ätit en ordentlig & nyttig frukost så jag är skönt mätt i magen:)

ska gå hem oc mocka så solen hinne värma lite till inna jag hoppar up på hästryggen, man blir på så himmla bra humör och så sugen på att göra saker ute när det är så vakert väder ute så städinge och hämtningen av mer saker i bryggstun får änta någon dag till:)

Igr fyllde min älskade farmor 95 år och det firade vi hela gårdagen:) detkom upp slälkt frn sthlm som åkte fram och tillbakaigr bara för att grattahenne så det var kul:)

jaha.. u ska jag gå ochgra någonnytta så jag honner det jag ska inba kl 16 då jag börjar jobba igen:)

>(det är någe fel påemils tangentbord så det är därför det saknas bokstäver hela tiden)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: R

haha okej jag tyckte du va ovanligt kass på å skriva rätt :)

2010-03-04 @ 19:28:53
Postat av: Géa

Haha, jag tänkte ge dig en pik..men då var de ju ingen mening när de inte var ditt fel!=)

2010-03-05 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0