Hmm..

Är snart påväg till jobbet och det är nu över en vecka sedan jag jobbade sist fast jag bara varit sjukskriven 3 mjölkpass, varav 2 på samma dag.. Igår var jag ledig och kände mig lite piggare så och emi var också ledig så vi var ute och körde fyrhjuling och rasmus följde med på sin gammskoter:) det var mys:) jag körde även rasmus skoter en sväng och efter jag hade kört den så pajjade den ihop:/ (Men som det låter nu så funkar den igen:P)  Körde även fyrhjulingen och jag har börjat bli lite bättre på det nu:D

jajaj.. orkar inte skriva mer om vad som hände igår, idag fick jag iaf hem ett efterlängtat köksbord:D

Time to go to work..

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Géa

Må komma över å se hur ni börjar få till det!:) Vars köpte du köksbordet? Kram

2010-03-19 @ 19:07:33
URL: http://gummiskruttangea.blogg.se/
Postat av: Becka

Yes det får du ta och göra någon dag:) Vi hämtade det hos Diana i hammerdal:D

2010-03-21 @ 14:52:30
URL: http://biffenbeckaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0