Världsrekord?

Att jag skriver 2 bloggar på raken:P HAhah!

Sitter och lyssnar på några gamla godingar:D Dr HOOK!! Fruktansvärt bra:) Lyssnar även på whitney houston, måste passa på när emil jobbar eftersom han tycker att jag har så dålig musik smak:P Fast det har jag ju verkligen inte!!! :)

Har vänt lite på dygnen nu när jag har semester och Emil jobbar natt.. Fast tycker att det borde vara dags för han att komma hem snart:)

Har ridit min älskling idag och hon gick jättebra:D (fast jag red i hagen (som vi använder som paddock nu när det är så lång till ridplanen) med barbackasadeln och kortbyxor:P) Förra veckan tog vi hem hästarna en sväng över dagen och sarah kom och slog fat en lös sko på Cindy och ramona badade sin häst:) Och sen när vi gick tillbaka så gick scalle så sakta så jag red henne ner i kortbyxor och utan hjälm:P Lite oförsiktig måste man vara ibland;)

Fox har iaf vuxit på sig ordentlig och har börjat blivit ganska lydig:) har inga bilder på datorn men har tagit fina bilder på VÄRLDEENS FINASTE HUND ARTHUR och på klala och fox med:) Ska bju på lite bilder snart:) köpte ju en digitalkamera föe ca 2veckorsen:) Har även tänkt att ta några bilder och visa hur vi bor här i sikås:)

Äh, nu tror jag att jag inte orkar vara uppe och vänta på emil längre, jag har försökt hålla mig sysselsatt med att stada, men nu är det klart för längesen.. sen har jag suttit och läst om mh och korningar och annat som jag planerar att göra med Arthur:) har även hunnit se en film:P

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0