Snart slut..

På semestern.. Börjar jobba kl 5.00 på måndag.. Sen ska jag jobba häcken av mig i ca 2 månader, men det ska nog gå bra och jag kommer skratta högt när lönerna kommer;) Även att jag fick löneförhöjning den 1a Juli:D

Ikväll ska mamma och jag har ringträning igen, hoppas det kommer lite fler hundar ikväll:) Fast det vet jag ju att de ska iofs:)


Och lite onödigt vetande men våran hund Fox fiser de äckligaste fisarna i hela världen och han fiser säkert 30ggr på ett dygn!! Ramona kräktes bla en gång när han fes och om vi åker bil så måste både jag och emil veva ner rutorna helt och få in frisk luft! Fräsch valp:P haha men han är söt ändå:) Särskillt när man låter styggt eller som emil gjorde idag, visslade nära honom då börjar han yla och skälla och sjunga och vifta fullgrett på svansen:P Sötnos:) Fast han är förstås inte sötare än min Arthur för han är bäst i hela världen<3:D

Mamma och jag har även varit ute och ridit idag och det gick toppen bra!! Cindy känns hur fin som hellst! Vi skulle trava en bit när vi vänt hemmåt och då blev hon tjurig och ville bara öka hela tiden, men hon är ju så fin i munnen så man behöver ju bara krama tygeln när hon konstrar:) Och hux flux när vi höll på tjura på så tar hon lugn och sansad galopp i form!!!:D Har typ alldrig hänt förut utan hennes galopp brukar mer komma om man toktravar och hon då tillslut brukar gå över i galopp, och det är för att jag inte har velat träna galoppen så mycket innan hon har varit i bra kondition och rätt musklad och efetrsom hon alltid har gjort illa sig eller blivit halt när vi har börjat träna lite hårdare så har vi inte kommit så låmgt.. Men nu hoppas jag verkligen att hon kommer hålla:)

Hmm, undrar om jag ska gå hem till mamma och ta fram trimbordet så vi kan ta med det ner på affären:) Vi ses där kl 19.00:)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0