Härliga sol:)

Skjusade Emil på jobbet imorse som alla andra dagarna denna veckan strax innan 5:) Sen så la jag mig och sov till kl 10, precis som alla andra dagarna denna veckan:P Mysigt:) Försöker vila kroppen den här sista veckan in i det sista:) Även om det jag borde ha gjort hela semestern är att träna träna och träna lite till så har jag inte gjort det.. mest slappat, tränat lite med Arthur, gått lite promenader och ridit litre gran.. Men det har varit härlig att bara ta det lite lugnt:)

Solade väl en sisådär 2-3 timmar idag och sen packade jag och stökade på och städa å diska och lite annat smått å gott så jag skulle vara klar att åka till stan när emil kom hem.. men efter vi ätit middag så somnade emil och sov i 2,5h sen väckte jag han vid 20.00 och tillslut så beslutade vi att vi åker till stan imorgon ist:) Sen så somnade han igen:) Min älskling<3

Jag har titta på tv och då var det sommar med leila eller någe liknande och då blev jag så hungrig att jag åt först glass och sen kokade i hop lite pasta carbonara:P (en kastrull+vatten+påse med pasta och pulver) hahah!

Men nu är jag mätt och belåten så nu ska jag krypa ner med emil och sova:)

Godnatt!! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med uppdateringen?

2010-08-30 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0