Fortsätter väl då:)

Har ju haft så många som läst min blogg idag så det är väl bäst att jag slänger iväg ett inlägg till:)

Idag har jag och big sis varit hos farmor och frostat ur hennes kyl och frys, tid tog det och mycket vatten blev det, men nu är det skönt att det äntligen är gjort:) Sen har vi äntligen beställt bilder så nu slipper jag snart ha tomma fotoramar:) (har ju bara haft 13 tomma fotoramar uppsatta sen i mars:P Hahah!)

Vi sov även till kl 14 iad jag och älsklingen för att han jobbade från kl 16 igår eftermiddag tills kl 6 imorse! Sen började han jobba kl 16 idag igen, långa dagar..

Är väldigt fundersam om det blir Dunder i helgen eller inte..?

Hmm, dags att hoppa i säng så jag inte sover till kl 14 imorgon också, för det har jag inte tid med eftrsom disken måste diskas och har hur mkt tvätt som hellst och pappa fyller år och vi sak hämta 2 ton hö och ska även försöka hinna med lite träning på affären, fast just nu lutar det åt att den blir inställd imorgon, men inget är säkert än..


Bjussar på 2 bilder på våra hundar<3

ARTHUR



FOX




Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Géa

Kul att du har tid att underhålla mig med lite bloggande!;) Inget dunder för mig heller..



Kram

2010-07-09 @ 10:29:18
URL: http://gummiskruttangea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0