Love

Kom precis hem från torvalla.. Jag och Emil hade massa mys som vanligt:D Haha, fast igår böt vi ut chipsen mot gurka, morötter och paprika och det är ju svingott och mycket nyttigar:) För vi kanske har ätit lite mycket chips och godis och annat gott på slutet kanske:) men det har ju varit jullov svullets högtid:D

Åker tillbaka på onsdag och stannar till på fredag och sen jobbar jag även denna helgen som kommer:/ Tråk med helg jobb.. men sen är jag iaf ledig några helger hjoppas jag på:)

 Fyller ju även snart 20 igen:) mindre än 2veckor nu faktiskt:) Önslelistan är låång;)  Fast det bästa har jag ju redan:D

Vi tittade på 2 filmer igår, fast jag såg bara 1,5 för Emils axel är så himla skön att sova på så det är omöjligt att hålla sig vaken:)

Näe, ska nu ut och mocka och sen äta och dra på jobbet.. sen jobb imorgonkväll och sen ledigt i 3 dagar:D


PUSSPUSS<3


Kommentarer
Postat av: Géa

Kul å läsa att du är så glad!:) puss

2010-01-11 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0