Hej å Hå..

Ikväll ska du få så du knappt kan gå:) Japp så stod i ett gratulationskort jag fick:D  Hahah! Emil är så romantisk:P

Tänkte bara skriva lite vad jag fått och att kalaset var toppen trevligt:D

Mackjärn, Mat, Kläder, Blommor, Startkablar, Bodybutter & Duschcreme från body shop, Pengar, presentkort från helskön och guldstrumpor:) 

Perfekta saker som jag önskat mig:) 

Finaste presenten fick jag kl 4.30 på lördagsmorgon när emil ringde:) 

Festen i lördags tycket jag var toppen och det hoppas jag att ni som var där också tyckte:) Lite lugnare och mysigare än den förra:) 

På söndagen blev det att röjja upp lite och sen åt Emil, Ramona och jag upp det sista av smörgås tårtan till frukost och till middag blev det pizza:) jag gillar faktiskt att vara lite småbakis så man kan bakismysa:) På kvällen åkte vi till Torvalla och där sommnade jag som en stock:) Är helt omöjligt att vara vaken i emils säng! Skulle nog kunna somna stående i den nästan:D Sen sov vi till efter 11 i måndags och tittade på film så vi klev inte ur sängen och åt frukost förens vid 14:D mys<3 Å då åt vi jättegod frukost så gårdagen var en riktig gulddag:D 

Näe, nu ska jag äta min 3e frukost:) Sen blir det mockning och sen tillbaka på jobbet igen..  


Pusspuss<3

Får se hur det bli framöver:D

Kommentarer
Postat av: kurtis

haha lite lugnare? :P

2010-01-26 @ 18:41:25
URL: http://partykurtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0