Bloggtorka?

Haha, jag sitter inte så mycket vid datorn nu för tiden, är så mycket som möjligt av min lediga tid med Emil:)

Bloggen får helt enkelt vara lite ouppdaterad nu och sen så blir det kanske lite mer skrivet när jag skaffar en egen dator:) Orkar faktiskt inte med den just nu..

Livet leker, det är kallt och jag har börjat jobba igen:)

Åkte till torvall i går kväll och här är det fakitskt bara ca 25 grader kallt, lite bättre än 38 iaf.. Plus att här är det iaf varmt inomhus:) Men med lite fler kupé värmare så ska vi nog överleva helgen i bryggstun:D

Vi gjorde även hemmagjord pizza idag, Elin fick en vegetarisk med Ost annanas och majs och på våran hade vi: ost, skinka, majs annanas, bacon, köttbullar och ägg:P Haha! Smakade faktiskt väldigt bra:) 

Näe, time to mysa ner i sängen och kika på en film<3 

Pusspuss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0