Skjuter upp..

Sitter och skjuter upp det oundvikliga.. Har ett diskberg sen i lördags när vi gjorde krångel as god mat och efetrsom jag ine har någon diskmaskin så måste jag ta och ställa mig och diska i ca 1h.. ofta försöker jag vara duktig å diska undan rätt fort, men när all disk kommer efter endast 1 måltid så har jag låtit det vänta just för att det är så tråkigt.. ska även dammsuga och plocka undan här hemma.. Om ca 2h kommer älsklingen hem och då ska det vara städat och maten ska stå på bordet:) (hoppas jag iaf:P) Men har ist varit hemma och tagit kort på mina små valpar också har vi satt ut dem på anonns, sen är mammas häst scalle blockhalt så vi har kännt och klämt på det och nu inväntar vi veterinären.. :(

Hmm, har inte tid att skriva mer nu men tänkte bjussa på några bilder för ovanlighetens skull:)

Pusspuss<3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Géa

Välkommen tillbaka!;) kram

2010-04-20 @ 09:56:52
Postat av: Géa

Välkommen tillbaka!;) Kram

2010-04-20 @ 09:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0