yej!

Nu ser jag ut som en människa, känner mig som en människa, det känns väldigt bra! Duschad, sminkad, klädd i nya kläder och har tillockmed borstat håret:) För jag ska strax till  Nathalie på nya salongen och klippa och slinga frillan:) NICE!

Var ner på affärn och tankade volvon för den drar så inihelvete med soppa.. Meen delarna till MIN billiga lilla söta SKIT bil ligger nu i dess bagage och bara väntar på att pappsen ska montera dem:) Sen handlade jag även middag, Findus färdiga Pannbiff och Nestea "rött te päron".. Blev inte riktigt det jag hade tänkt mig, för det jag ville ha fanns inte.. så då fick det duga. Går iaf snabbt:) Sitter iaf och smaskar i mig det nu i denna stund (i ordets rätta bemärkelse, fråga Ramona om jag inte är en riktig smakgris ibland:P HAHA! (men inte när jag är med folk, tror jg iaf:P)) Smakar iaf ganska gott:)

Hjälpte Ramona med Kjarri idag, E och jag rycktade och fixade.. Han har sedan varit in på Atg kliniken, och skall vila i 2 månader till och banta! Den lilla köttbullen:D Han var iaf jättesnäll att lasta idag:D

När vi ska på willys så ska jag köpa upp mig på ett stort förråd av färdigrätter, för då äter jag iaf en riktig måltid:D (annars kan det väl kanske vara lite si och så med den saken..) Även ska jag nog börja med Nutrilett:)

Hahha, det är rätt kul när man sitter och skriver om sitt eget liv alldelles ensammen och ler för sig själv! Är man mongolid om man gör det? Tycker det verkar lite lurt jag:P Men jag skriver ju så att ni läsare ochså ska le lite:D För det ska man öra så mycket som möjligt! (fast kanske inte så mycket att man får rynkor när man är ung men nästan:))

Byebye babes<3

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Géa

Det är alltid roligt att läsa din blogg!:) Och det är okej å flina när man skriver..de gör jag me!:D (oftast..men inte på slutet, mest tvärt om då) PUSS

2009-09-16 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0