Vit helg

i min fortsatt vita september..

Jobbar lördagkväll och söndagmorgon, men ikväll är jag ldig precis som jag varit de 2 föregående dagarna, skönt och slappt! Igår var det jättefint väder men jag och min invalida kompis hade så ont i kropparna att det blev en 3 - 4a filmer!:D men det var mys:D 

Idag ska jag försöka ta min ben from hell och stänga klart hagen.. Måste bara skriva att alla hovslagare är mina idoler! Jag drog av 8a skor och är invalid av träningsvärk! 

Har varit lite mycket svarta helger nu ett tag känns det som så nu ska kroppen vila lite inför party hösten som vi startar i oktober;) För partysommaren 09 är nu över och vår kroppar behöver ett break! Men den var kung<3 

Såg på slumdogmillionar i onsdags och den var faktiskt rätt bra:) 

Jaja, ska sluta dra ut på tiden å åka ner till hästhagen, sen ska jag ringa snygg K och höra om vi ska träna vovvarna lite:) 


Ett av de bästa jag vet är att få sova brevid någon som håller om en hårt hela natten<3 


Pusspus!

Kommentarer
Postat av: R

Ja party sommaren 09 avklarad hur mycket skoj å tok som helst.

Vit september å sen party höst :)

2009-09-11 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0