Vill haaaa!

Kan inte någon väldigt rik multimiljonär skänka mig några hundra tusen eller kanske gifta sig med mig? Gärna du unga snygga rika cowboy eller bara ung snygg och rik går också bra:) Jag vill ha flera hästar! iaf en till skulle inte sitta fel (för jag har kommit på och även många andra att Cindy kommer jag nog aldrig göra bort om jag inte blir absolut tvungen förstås, det är nog en av världens snällaste finaste hästar:))..


Denna skönhet ca 200.000 (minst)

Pura Raza Española Hingst


Gulghästen ca 100.000 (minst)

Achaltekeer Hingst

Runt 100.000

Frieser Hingst




Jag skulle bli så glad om någon skulle kunna tänkas skänka mig lite pengar så jag kunde få äga någon (hellst alla) någon av dessa vackar skapelser! Fast då behöver jag även en gård;) Och en värre inkomst..


Det får og antagligen fortsätta vara en dröm resten av livet.. Har ju varit mina drömhästar så länge som jag kan minnas..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0