Som min bästaste E!

Säger "same shit diffrent name"

Passar till allt och alla för i slutändan så är det faktiskt så..

Precis som "all good things come to an end" Sant så sant!

Drömde verkligen konstigt nu på morgonen.. Drömde att jag hade längtat efter att pussas (sant)
sen när jag väl pussades så pirrade det inte..? Jag vll att det ska pirra! Konstig dröm, hoppas det inte var en sann dröm..

Japp, vet att jag är lite mysterisk but thats who i am...

Även att jag var upp till E och kollade på världens finaste vägg:) Fylld med bilder på R,E,B<3



Idag är det 1år sedan Susanne gick bort, jag vet att du har det bra där uppe i himmelen<3
Vila i frid, vi glömmer dig inte!

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0