Snyggt!

Utväxten är puttsväck och även mkt av mitt slitna hår:D Meen det betyder att mitt hår inte längre är särskillt långt.. all denna blondering har tagit ungefär halva min längd.. Men då finns det fina grejer att köpa:) LÖSHÅR! Ska inhandla det nästa månad:) Blontlångthår<3 Me like:)

annars då? Joo.. Har ringt på hälso (fick fingrarna ur röven efter 6veckors förkylning!):D Så hoppas på starka doningar nästa vecka:P
Även fick jag buffé igår och hade handlaf för den orimligt stora summan 247kr på ica under augusti!:D haha! Och varorna som jag fick rabatt på de såkallade "varor du brukar köpa" var inget mindre än: Godis från malaco, Färdigmat, scan falukorv och chips!:D Det tycker jag verkar helt i sin ordning!:D Passar bra in i min skabbiga livsstil;) Nu är det bara att invänta kilona:D ha!

Vad mer då? Jo hagen är nu färdigstängd och mammsen och jag flyttar tillbaka hästarna på bete ikväll:) Så det får tugga i sig lite mer gröngräs innnan vi tar hem dem för vintern.. Usch låter förfärligt att vi redan har vinte igen snart!! Man ör ju trött förjämnan efetrsom dt är så satans mörkt!! Men vad ska man göra när man bor här.. Är iaf sugen på att börja utbilda mig till något nu, tror jag ska ringa till Carin liljekvist bästa syon och ióka en tid:D Har ju lite olika saker jag har kommit på att jag skulle kunna tänka mig att bli:)

*Stylist/make up artist
*Hovslagare
*Lantmästare
*Frisör
*Gårdsägare till en hästgård eller kanske köttdjur, eller en liten mjölkgård:)

Blir ju snart "delägare" i Okiras kennel också:)

Å så kan jag ju skryta lite:D Mina puppisar är sötast i världen, de håller på att lära ig att gå nu de små korvarna:) Ska be Ramona ta med sig sin kamera så ska jag filme dem:)
Och Arthur är absolut världens bästa hund! I förrgår så låg han ute på gräsmattan hela dagen och åt på sitt ben, jag var inne och fixade och han var ute alldeles ensammen.. det gick förbi folk och hundar, men icke att han brydde dig! Älskling<3

Har även kommit på att man kan köpa lycka för pengar, och även samma glädje som choklad och sex ger kroppen för det hörde jag på radion! de ni:D

Jga mongo som vanligt? Tror visst de:) Jag och Nathalie hade snack omviktiga och värdsliga saker, redde ut en hel del saker och det var mkt bra:D hade likande snack med chefen här om dagen:) och me dramoan i början på veckan men hon var vrång och ville inte se hur bra jag har räknat ut allt som har med livet att göra:P N och A höll iaf med mig:D Så de så! :P

Måste även köpa mig en tele.. Den jag har nu är väl en sådär 7år gammal och har inte ens färgaskärm.. och en digitalkamera ska jag också ha i sinom tid.. men just nu finns helt enkelt inga pengar över.. Biljäveln har ju kostat mig 7720kr i reservdelar så det ser tomt ut på mitt kont just nu:/ Men jag har iaf snygga kläder och snygg fipp å då kommer man ju en bit på vägen iaf:P hahah! Fåfänga here i come;) Närå, sitter man här framför datorn och lukat som en hel ko och ser ut som något dött eller någe så ha´r man fasktiskt rätt att bli glad över att se fin ut ilbalb:=9
Näe nu styr inte längra fingararna rätt opch jag vet egentligen inte alls vad det är för flummigt jag har skrivitgt! Men inte så konstigt för jag tror att energidrycken som jag drack rtill frukost har nog slutat verka nu..

Pussochhej!

<3

Kommentarer
Postat av: R

Jag e aldrig vrång! Så de så:) Gillar även stavningen av mitt namn..

2009-09-17 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0