Precis

som jag trodde så har jag knappt gjort någe av det som jag skulle göra!

Duschade och sen skulle jag tupplura i 20min så att hudlotionen skulle sjunka in:) Meeen sov visst en hel timma ist.. Kroppen är bara trött hela tiden pga den här jävla förkylningen som inte vill ge med sig på någe vis och även så har jag grym värk runt mittendelen av kroppen, då blir sängen ens bästa vän:)

Har iaf kommit på vad jag ska bjuda mia donnor på för middag:) Kycklingwok, så nu ska jag ner och handla om en liten stund..

Det ringde iaf en tjej som var intresserad av min lilla Shelby, jag ska skicka lite bilder och så:)

Arthie parthie är inte så på hugget heller efetrsom han gjorde illa trampdynan här om dagen, så vi tar det väl lite lugnt.. Imorgon så är det ju uppstigning runt 3.45 så det kan ju vara bra att vila upp sig lite..

Jjaa.. Jag är less och inte sugen på att göra något av alla mina måsten, men ska nog inte sitta här och filosofera iaf:P

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0