Not a word..

Det är nog bäst, för tids nog lär ju alla ha hört en massa hemska rykten (kanske liiite sanning med)..

Mina puppisar har börjat öppna ögonen, Shelby Cobra var först och har ett öppet öga nu:)

Helgen spenderades i strm på Åwsas 21års kalas och förfesten var hur kul som hellst!!:D Vi drack och drack, trillade omkull och det togs en jävla massa kort! Therese Strid är numera min privata tandläkare tror ja nog!:P
Trevliga och mysiga brudar det är det som behövs för en toppentjejkväll:) Vid 21 trodde jag klockan typ var 24.. Haha! Men R och jag hade örjat supa vid 16 och Å Och E mfl redan vid 11.. Så vi körde en ordentlig karatefylla bokstavligt talat..

Tack<3

Söndagen spenderades apbakis i sängen, gick bara några teg på hela dagen.. Så därför har jag beslutat (och Sis är med) att vi ska ha en vit februari av de som återstår:P Kommer väl bli en heldel chaufför då kanske:) But i like it:)
Även att volvon går nu igen, och renaulten kanke snart är på G:) Yes!

Pusspuss ska till Hdal nu med min bästa svägerska som har ryggskott stackarn:/ Senblir det en barbacka tur med pållarna<3



Kommentarer
Postat av: ryggskottet

tack att följde me! hade aldrig kunnat köra själv...puss du e bäst<3

2009-09-09 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0