Mys

Har varit i bryggstun och städat undan, diskat och lagat middag! Det var gott och mysigt:D Imorgon ska vi äta hos E och på onsdag hos R:)

Det är varmt ochh gosigt i min lilla stuga nu och jag ska sova där ikväll.. Kommer knapp ihåg när jag sov där sist.. Vill egentligen inte bo alldeles ensammen men man får helt enkelt ta tjuren i hornen och klara sig själv! Jag tycker ju verkligen om den, men det är väl mest de att äta själv och sova själv som inte är det bästa jag vet direkt. Men jag ska klara det! Nsta månad ska jag ringa dit sotarn å trovtrycka tuten, sen blir det elda i öppenspisen hela vintern och ha pizzaparty och baka stenungsbakade pizzor i baxterungnen:)

Måste packa lite kläder till imorgonbitti och snart ska jag till E och se på Hollywood fruar, såg ju inte det förra veckan..

Intresseklubben antecknar, jag vet:P Haha!


Pusspuss love<3


En bild på en av mina älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0