Jippie!

Klädpaketet från hm hade kommit idag, men tyvärr så var det väldigt lite kläder i det.. Så jag och E väntar på mer:)

Även att Ramona kom hem med ett par lilaglansleggings:) Så nu har jag 4a olika:D Woooow!;) Så grymt:D

I helgen är det skitochbajssugfyråsdans och jag ska icke vistas där! Möjligtvis att jag kör men jag kommer inte att inta någon alkohol om jag ska vara i närheten av det skit stället! nej tack! har liiite för många otrevliga minnen därifrån..

Jobbar på med min feber iaf (kanske inte är det bästa men vad ska man göra när man vill göra så mycket som koster pengar.. då blir det helt enkelt sjukjobba.. ), har sovmorgog imorgon och det ska bli superskönt!:D Har gått rätt bra att jobba när man ätit ipren, magnesyl, kan jang, hostmedicin, halstabletter och c vitamin:P I Tisdags fick pappa komma på jobbet för jag håll på tuppa av för jag hade glömt att ta alla medikamenter innan jga for på jobbet.. och idag var jag utvilad och pigg för jag la mig kl 21 igår, så när väckarn ringde 3.45 så var det inte så farligt att kliva upp:) Meeen lite senare på jobbet då höll jag på somna:/ Men imorgon jobbar jag iaf kväll och det är soft:)

Helgen då!!:D

Mitt Bästatse (kusinbarn:P Hhaah!) Emelie ringde mig i fredagskväll och ville att vi skulle komma på lördagen och sagt och gjort så fick jag mamma att köra mig och bigsis till ström:) Kollade in Emelies nya skitfina lägenhet:) Sen Gick vi över till Maria där det var ett skönt gäng tjejer  bla Åwsa:D !!:D Vi drack och vi snackade och det slutade med att jag tillslut var dyngsur av vin:P hahah!:D Verkligen jätte kul att vi fick komma:) Skitmysigs brudar!:D

Sen blev det krogen (alias hörnet) där vi dansade som tokar:D Kuuuuuul!!:D
och efetrfest hos Emmsan sen:) Helt grym kväll, verkligen skit kul:D Måste göras om:)

Bästa kommentarer jag fick var Erik som stod för:)
Rebecka, du är så het att man kulle kunna tända en cigarett på dig:)

Tack söta du! jag blev jätteglad:)

Minna bäbisar växer så det knakar och jag bara väntar på att de ska bli lite större och gosigare:D

Pusspuss!<3

Komplicerat, det finns inget annat ord för allt..


Kommentarer
Postat av: gissa vem....

kanske inte ett ord men en mening.... Same shit different name...:) Puss

2009-09-02 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0