Höst!

Är det inte bara helt underbart när det är höst dagar som denna! Jag skulle kunna ha sånna här dagar varje dag året runt, eller slänga in några vkra vår, sommar och vinter dagar:) Men bara soliga dagar! Solig vår, solig, sommar, solig höst och solig vinter! Då skulle (nästan) inga personer gå på antidepresivatabletter:) Eller riktigt så ser inte världen ut, men det skulle vara bra om alla människor kunde bli på så bra humör som jag blir nr solen skiner och det är varmt:D
Meen, dagen har spenderats i bilen fram och tillbaka till ström, varit hos vet och vaccinerat Arthur och kollat hjärtat på Molly (som ungefär var så dåligt som det skulle kunna vara på en levande hund, hon kan i princip bli dålig och kola vilken dag som hellst:/ Men vi hade det ju på känn så det var skönt att få det bekräftat..) Sen handlade vi lite bra och ha saker på dollar:) Kom hem, åkte till E såg på film, gatt fara hem mitt i filmen (fast vi båda satt och sov så vi var tvugna att spola tillbaka den sen:P) och ta av Scalle skorna för de hade också blivit lösa nu.. Tillbaka till E och kollade klart på filmen (den var sådär halv bra)

Inga av våra hästar har några skor nu och 1.5 veckor framot.. TYPISKT när det är så fint väder.. Mne jag är endå dyngförkyld och det är därför dagen gar spenderats mest innomhus..:/ Jobbar morgon resten av  veckan och ska fixa risboet uppe i huvvet på onsdag kväll:D Jippie! 

Nu ska jag fara en sväng med Ramona och hämta en hästfinka:) Sen blir det SOLA SOLARIUM!<3 det var grymt länge sen nu och jag längtar!:D Villl bli brun NU!


Pusspuss my loves<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0