Host..

Ja, är det höst så blir det host.. Sånt är livet helt enkelt! Håller på hosta ur mina innre organ och det känns inte direkt toppen.. Meen jag klagar inte för jag lär ju bli frisk någongång.. har ju bara varit sjuk i över en månad nu.. Har ju säkert svinis eller någe! haha!:P

Näe, hatar klag så ska inte göra det mer nu!

Har iaf varit ute på en underbar promenad i finvere med snygg K och våra fina vovvar<3 Det var stekhett i solen så jag gick i linne, skönt:) Tråkigt att när jag skulle vara dessyrtränare idag och få rida stor Bamsen så var han halt..:/ Hoppas det går över snart så vi kan träna inför tävlingen:)

Vad har jag gjort mer ikväll då? Tittat på en film och haft mitt vanliga bråk.. Varje dag är den andra lik tyvärr..:/

Näe, time to sleep! är iaf ledig imorgon så det blir sovmorgon sen klippning och slingning vid 17:) Har ju typ bara minst 5cm utväxt! Haha!

Yes, det är jag som är skabbet! För att jag inte bryr mig när jag bara skrotar på byn och inte träffar så många personer.. Men imorgon ska jag väl iaf duscha och sminka mig och få håret fixat så kanske jag ser ut som en kvinna efetr det då:P Haha!

Bjeb bjeb, är på mysteriskt humör, vet knapp vad jag skriver men jag känner att jag blir vimig av att skriva så vad ska ni då bli av att läsa denna hoptrasslade smörja:P

Måste bara skriva: Fredag, Tvättmaskin!!! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA Jag skrattar ihjäl mig!!!!:D


Pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0