Hem och vända.. typ

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan, och nu ska jag hoppa i säng och vara på jobbet kl 4.30 imorgon bitti igen.. Men sen är jag ledig enda tills på måndag kväll:D Nice att få vara helgledig två helger på raken!!:D

Även att jag är på lite bättre humör efter att jag fått umgåtts med mina goskossor så häär på kvällskvisten:) De är så mysiga på kvällen, rena och fina efter att ha legat och solat hela dagen<3

även att chefen hade lämat "bracountryskivan" i fjöse så jag kunde sjunga, dansa och bli glad:)

Och nu sitter jag och har en pytteliten älsklingsbäbis innanför tröjan och myser:)

Näe, nu blir det dags att hämta in sin stora älskling och skutta i säng..
Tog även några dåliga mobilbilder på sin allra största älskling (och bråkigaste) hon tvärvägrade att komma fram till mig efter att mamma hämtat myggsprayen så då fick hon helt nkelt vara utan, tjurar hon så tjurar jag..



Världens finaste!<3





Pusspuss sov gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0