Heeeeelg:)

Och jag är leeeeeeedig!:D Hur skönt som hellst;:)

Bättre humör är jag med, hade en pratstund med chefen imåranst like the old good times och det var skönt:)

Får se om man far föri fyrås ikväll kanske iaf, FAST NYKTER! Då blir inte konsekvenserna så stora för jag brukar inte sopa på folk i nykterttillstånd och inte göra så mycket andra galna saker heller! Vilket är en hiskelig tur, för tänk om man var lioka crazy som när man är på fyllan, då skulle jag nog tvingas hållas inlåst hela veckorna:P När jag är riktigt bra full så paratar jag med allt och alla, säger vad jag tycker och dansar som en tok överallt där det möjligtvis skulle gå att dansa (hellst på bord så man syns mest även:P) Och alla som jag känner lite som inte är dumma får ju såklart en fyllekram:) Haha!:D

Lyssnar på Lady Gaga, Papparazi och Love game och peppar lite:)
Ska väl hoppa in i duschen och åka till stan en sväng kanske:)
Blir väl systemet kanske....:)


Och imåra så kanske det blir Ström igen:D Måste efterforska lite om skjuts och så vidare innan jag vet hu det bir:) Men det är väl klart att jag vill in och fira Åwsa!!:D

Igår gjorde jag iaf en ansiktsinpackning alá koskit.. Mkt bra, man blir skitsnygg efter det? Alla i hollywood går på sånna behandlingar fast min är mkt billigare:) (Får ju tillockmed betalt för det:P) Enkelt ärdet också fast kan tänkas att det kan svida lite och att jag blir rätt arg! En svans som legat i en rusa, sen smach rakt i fejjan! Klart:P


Haha, vet drygar mig bara fast det om svans med bajs i ansiktet är alldelles sant, vardagsmat för mig illcohmed:P

Pusspuss<3

"let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick"



Kommentarer
Postat av: Géa

Jag säger ju de..jag gillar inte alls kossor som viftar på svansen!!:D Jag fick mig en riktig splash i måranst när ja mjölka..ish!:P Puss

2009-09-04 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0