Guldstjärna!

Till MIG!:D För jag har tokstädat uppe! Plockat bort alla grejer, packat ner nästan alla mina saker som ska upp till bryggstun och det mest står nu i hallen och ska bäras ut i bilen:) Dammsugit och skurat överalolt uppe! 2 rum, 1 kök, 1 toa och en ha´ll:) På ca 3h endast! och jag kan knappt andas heller:P Skurat av alla ytor, bord och byråar, tvättar och hängt ut alla mattor och ska till att byta sängkläder i alla sängar! Sen kan stockholmarna komma:D Men först nu måste jag slänga i mig en liten mat bit och valparna ska även ha käk! Men jag är iaf otroligt nöjd över min insats! Allt skiner:D Mamma kommer få dåndimpen när hon kommer hem efetrsom jag har skjutit upp detdär hela veckan och hon trodde absolut inte att jag skulle göra det.. HAHA! men allt går så mycket bättre med lite tidspress (utom kanske att fixa sig inför en fest:P Då är jag nog den segaste och senaste på jorden ungefär:))

Även att jagb tog itu med disken hemma hos mig inna  jag for hemifrån idag och plockade i och startade disken när jag kom hem hit:)
Jag tycker helt klart att jag är värd en guldstjärna idag, och det bästa är att det blev så finnt så nu är jag sugen på att fara upp till mig och dammsuga och skura lite:) För det är bara det som behövs för annars har jag nystädat där:) Å packa in alla grejer som jag har haft här förstås.. Men då behöver jag E för hon är den bästa uppppackaren<3

Näe, dasg tt snyta sig igen kasne.. inte så kul om jag snorar ner hela tangentbordet:P

Pusspuss<3 Vi får se vad kvällen har att erbjuda.. Om jag piggnar till kanske jag ska vara chaufför ikväll annars blir det väl film mys<3

Bjussar på en riktig läckerbit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0