Goodmorning!

Klev upp föe en stund sen, nu håller jag på att äta frukost bestående av en dammsugare, spagetti, körsbärstomater och vatten:)

Och sitter och äter, bloggar och lyssnar på vinyl107:D Härligt!

Imorse när jag kom ner (bor lite hos mamma och pappa fortfarande, men jag flyttar hem ikväll.) så hade mammsen lämant en lista med sakr som jag skulle göra idag.. Så nu när jag ätit blir det till att duscha, handla, ge mina bäbisar köttfärs och getmjölk, ta kort på dem och skicka blider till yvonne på affenpinscherrondellen, tvätta, diska, städa upp uppe och i min lilla stuga, laga mt oc försöka hinna träna lite med mig själv och A.. Får väl se hur det går för mig med allt som ska göras idag? Kommer antagligen inte hinna allt för jag är inte så värst snabb..

Igår red jag även 2 hästar:) Vi har börjat på allvar nu, och vaden är slagna.. Nu måste vi klara målen fram till den sista oktober med start idag! Och vi ska klara dem, för då blir det pressenter;)

Hur går det då med min bil? Joo det går åt helvetet! Motorutrymmet är så litet att det inte är lätt att skruva för 5öre.. suck, varför köpte jag en rat bil?!

Och snart ska jag fara på utställning med älsklingen, han är ju en sånn dalmskalle så det ska bli spännade att se om han ligger på rygg och sprattlar med benen eller om han kanske kan stå och gå som en hund?:P


http://www.youtube.com/watch?v=iol0B-clFFM&feature=PlayList&p=C4909A7E6CDF2F69&playnext=1&playnext_from=PL&index=20

Bara för att jag älskar den här låten! Hur många gamla godingar finns det inte så man bara vrålsjuger och dansar som en tok och blir glad långt ner i själen!:D

Pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0