Första snön..

Japp, nu snöar det för fulla muggar utanför hos oss, jag var ute och fotade Arthur och det kom några regnstänk så jag gick in, och när jag kommer in och tittar ut är hela himmlen fylld av vita flingor.. Gaaah! Jag vill inte ha vinter! Ska lägga upp en bild på Arthur som är tagen ca 15 min innan snön kom..







En bild som är tagen ca 5 min innan snön..



och den sista bilden som är tagen ca 1 min innan snön..


LUSTIGT VÄDER! För nu skiner solen igen.. Vädret är ungefär som mit liv oroligt och lustig, har inte en aning om vad som sker här näst, förutom att det är jobb ikväll och imorgonkväll..


Visst har jag väl en vacker hund??:D Världens finaste Arthur<3


Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: R

Jag vill inte ha snö:( Så trist! Såg just vart jag lämmnat kameran:) För jag antar att det e den som används:)

2009-09-28 @ 16:12:34
Postat av: Géa

Snö är ju kul!;)

2009-09-28 @ 16:32:46
Postat av: Åwsa

Åh han är så fin :) !

2009-09-29 @ 22:08:03
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/
Postat av: Tina

guuh så fin hund ! Vad är det för ras ? Kram

2009-09-30 @ 12:44:04
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0