....

Usch, vad det hellt plötsligt har blivit svin kallt! Vintern står verklign och bankar på dörren nu, och iofs så skulle de ju vara bättre med lite snö nu, så det blir lite ljusare.. men jag vill inte ha vinter, å jag vill inte ha en mörk och svinkall höst!

Ska snart på jobbet, och där är det verkligen svinkallt eftersom vi har så mkt öppet för ventilationen.. Är ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag jobb söndag, ledig måndag.. Känns lite slappt, men kanske jag kan få bli frisk då??

Träningsvärk har jag med, vilken kroppsdel jag än rör så känns det.. fast mest i magen.. Den träningsväreken efter hostandet och ridningen och den lilla styrketräningen jag gjort är grym..

Ska pussa lite på mina älsklingar innan jag ska sätta på mig bajskläderna.. Bilen gick iaf igårkväll och imorse:) (fast vovon den står där den står...!) 

Kul citat i öp idag
"Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jga har gömt min ända sedan jag var 5, men flickorna hittar mig hela tiden" Dave 8år

Känns inte så upplyftande att man kan räkna nästan vartenda ben i hela min kropp.. Äckligt!
Pusspuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0