E

Sitter hos min älskade E och bloggar lite medans vi väntar på att riset ska kylas så vi kan äta SUSHI om en stund:) MuUms, det är så förbaskat gott så jag önskade det till middag igår:)

Jag ska äta medicin i 6dagar nu och så fick jag även utskrivet bättre hostmedicin:) Grett serru:D


Och ibland lite lite så ångrar jag att jag började blondera mitt hår.. det var så långt och friskt och glansigt förut, nu är det ju minst 20cm kortare och sletet.. Men det är iaf blont:)

Hittade en bild från nyårsafton på Es dator iaf..



Pusspuss, nu blir det middag, sen idol och sen bumms i säng! Måste vara på jobbet kl 4a imorgonbitti..

"jag är inte känslolös, det känns verkligen, men man väljer själv vilken väg man går här i livet och nu går jag den ensamma"

Kommentarer
Postat av: E

Näähäää!! Inte ensamma...jag går ju brevid:) Puss & Kraaam

2009-09-22 @ 22:02:17
Postat av: B

Tokfia! Det är klart du gör:) Puss&Kram

2009-09-23 @ 12:41:40
Postat av: E

Ja för du får inte gå nånstans dit inte ja får följa me... Dessutom är d du som är en tokfia som säger att du ska gå ensam! Puss<3

2009-09-23 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0