Det tar sig!

Har jobbat från morgonen och sen skyndade jag mig hem och kastade på mig ridkläderna:) Jag red Gloudar och E red Kjarkur:D Gick riktigt bra:D

Å på torsdag ska min häst skos så jag kan börja rida henne med:D

Sitter och äter färdigmat (ovnligt?:P)och ska fara och låna Es kamera så jag kan försöak fota mina små pluttar:)

Igår for olle på slakt! Shit vad jag ska äta kött från jämtlandsgården nu! Hehehehehe! Han stångade faktiskt mig skithårt så jag nästan blev av med fingret..

Hade myskväll med mig själv igår:) Tände ljus över allt och kokade en kopp te och började läsa en bra bok, satte på bästa gråt skivan och mös ner mig i min stora säng:) Har faktiskt saknat den när jag bara har sovit i en vanlig hemma hos mamma och pappa.. Sen var det ju inte lika kul att jag vaknade 6ggr inatt.. EN GÅNG I TIMMEN VAR VÄL INGET SOM JAG BLEV SÄRSKILLT NÖJD ÖVER!! Vet inte vad det var som gjorde att jag vaknade, tittade på klockan och sommnade om..

Även att söt Åwsa skrev till mig igår, å det vaknade jag inte av:) Kostig att vakna av ingenting, men inte när hela telefonen plingar som ett brandalarm typ:P

Å jag ska till doktorn nu på eftermiddagen, vilket betyder att jag måste duscha idag med.. Duschade igår också, och det är inte bar att duscha för ofta! + att man får fett hår av det och jag avskyr att få det typ efter en dag.. (mitt hår blir nästan aldrig fett:P Haha!)


Näe, this isn´t working..

Pussochhejdå!

Kommentarer
Postat av: Géa

Vi skickade 4 kossor igår..så de blir kött för mig me!;) Hur ska de bli med löshår och allt duschande då?:P puss å kram

2009-09-22 @ 14:03:25
Postat av: B

Det är nice att skicka iväg tokkorna:) Det är värre när ens favoriter måste åka iväg.. Jodå, det ska nog gå bra efetrsom jag ska köpa sånt där som är clipps som eleonor har, som man sätter i innan man ska göra någe kul och tar ur innan man ska sova:) (ps sen duschar jag ju inte så värst ofta:P HAHA!)

Pussochkarm

2009-09-22 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0