Bitterfittan..

Japp, thats me.. Är bara sur och arg hela iden.. Har dötrisst och vill inte göra något!
Huvudvärk har jag haft i fleradagar och jag hatar det! brukar aldrig ha det och vill absolut inte ha det nu heller..

Allt är tråkigt, det är tillockmed tråkigt att äta!! Fast igår hade jag iaf en kul kväll med E och lite R:) och åt gooooosuschi: och glass:D (jag vill bara ät pizza, kebab, pizzamackor, chips, resurangmat och annat gott men det har man ju inte råd att leva på.. )

Men annrs så är jag iaf sur sur sur sur, och  det är ju kul?!
Kah vill inte ha det såhär surigt! jag hatar sura griniga personer, å så sitter jag här och har varit sur och grinig i snart 2 veckor! Why?!

Jag är en glad och skrattig person, men hon har blåst bort eller någe.. Skyller på hösten, för det kan ju faktiskt vara en orsak.. Även fast jag vet andra orsaker med..............

Blir glad en stund mitt på dagen eller på morgonen när jag her på MTV och får höra lite bra musik, men sen deppar jag ihop igen och blir på dåligt humör.. MYSTISKT!!

Bajs för de, gör mig glad någon, snälla?

Kanske behöver en heldel solterapi även! För om jag blir brun och snygg (håret fixas den 16) så blir jag nog glad igen..







Pusspss<3

Kommentarer
Postat av: R

Klart det blir solterapi!!!

2009-09-03 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0