B

är en riktig sportfåne ibland:) ha! Red 2 hästra och gick på 2 långpromenader:) Även att den ena var mitt i natten under värdens klarsate stjärnnatt! Hur vackert som hellst!:D Vi bara gick och tittade upp mot himlen, tur att vägen var rak och Arthur duktig (för han hade jag ju lös som vanligt även fast vi var ute och gick i hammerdal:))
Hade mys dag igår, bara njöt av det fina vädret och på kvällen var det mys med filmer och chips:) Somnade när vi tittade på min allra älskligaste film Dirty Dancing, fast jag kan ju nästan alla repliker för igår var väl ungerfär 34 gången jag såg den, men har det varit min favorit film sen jag var 3 så var det kanske inte så konstigt.. Sörjde iaf Patrick Swayse, en av mina stora kärlekar<3

Idag blir det ridning nu om en liten stund, (inte 100% säkert än) sen ska jag väl styrketräna lite:)

Å, mina bäbisar gnäller och viftar på sina små svansar när jag kommer in och myser me dem! Usch, bara 5v kvar nu..

Och jag har nu gått vidare med mitt liv, hatar att vara deppig och arg, så nu är jag inte det mer! Stänger bort dem jag inte vill ha i mitt liv och glömmer dem!

Så the happy becka is back and im glad for that:) ´Det här vädret gör ju att man bara inte kan vara på dåligt humör:D

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0