Weeei

Toppendag på stan igår med min älskade syster! Shoppade slut på alla pengar nästan men det är ju snart löning:D Blev iaf 2 långa tröjor, ett par guld pumps, ett par svarta klackstövlar med guld detaljer, ett midjeskärp med guld, strumpyxor 3 olika par, och lite snygga underkläder och ett läppglans:D Sen mysfika på pause!:) Verkligen underbrat! Sen hem och svidade om till lite nya kläder och tillbaka till hdal för att dricka öl och snacka skit:) Blev ett gäng tillslut fast jag var lite tjurig:P haha! Näe, men en riktig gulddag! Kul natt, Emil var vist lite fullare än jag trodde:P haha:) Har bara myst nästan heladagem  idag:D

varit världensbästa snickare idag med sis:)

Nu bir det pepparbiff och fixning inför kvällen:D Lackleggings och lilanaglar;)

Bjur på en bild på mig från igår innan vi drog till stan, var ju ett tag sen jag la ut någe nytaget på mig själv..






Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0