Tack till min familj!

Som ställer upp för prinsessan på fjärten dygnet runt!<3

Ramona har ridit in häst, köpt lunch och stllt den på bordet och även gods, och hjlpt mig ner i badkaret så jag kunde duscha, och allt detta bara idag!:D Pppa klev upp kl 4.30 och gick ner till mig med värktabletter:) Alla mi min familj ställer upp och gör allt som jag själv inte klarar av,!<3  

Sen då.. Idag har jag faktiskt varit ute lite och hälsat på min häst och fått lite friskluft:)

Finns inte så mkt att skriva om eftersom jag absolut inte sysslar med någe nu om dagarna förutom att typ se på tv.. Även att ramona ska ha min älskling i natt eftersom 2av våra tikar e i höglöpen så han är ungefär tokig och bara gnäller dygnet runt stackarn, så han ska få sova i hammerdal inatt..



Nästa gång jag ska ducha ska jag försöka ha sällskap, så det blir lite lättare och trevligare;)


Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: R

Klart vi ställer uppför dig älskade syster! Vet ju att skullle rollerna vara ombytta skulle du göra detsamma <3

2009-10-20 @ 21:24:54
Postat av: R

Förresten gnäller Astorpastor nu me hoppas han slutar innan natten..

2009-10-20 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0