Snart så:)

Är det slut på våran vita september:) Denna helgen är ju oktober, men hundutställining i sundsvall imorgon och vi ska åka vid 3.30... Sen jobbar jag söndag morgon, start 4.00.. Sen norge på måndag, och vi ska åka 7.30, sen jobb resten av vecka.. men till helgen är jg ledig! Å då hoppas jag på att vi hittar på med någe skoj!<3
Har ju vilat upp mig nu inför partyhösten 09:D


jag och min snyggsis<3 När vi hade en toppenkul krogkväll i stan efter lars köksinvigning:) Lätt en av de bästa kvällarna denna sommarn<3

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: R

Ja nästa helg blir det party hoppas jag! Ja köksinvigningen va kung..

2009-10-03 @ 03:12:00
Postat av: R

Trots den inte så snälla kommentaren jag fick den kvällen...Haha!!

2009-10-03 @ 03:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0