Sexparty;)

Bara för att jag tycker det låter så kul:P HAha, närå, det är sant att jag ska på ett sådant med Ramona och Hanna:) I grenås hos Ullrika:) DEt blir spännande att vara på ett sådan och så får man väl se om man nbeställer några intressanta saker:P Har ju iaf tänkt ut en grej som jag kasne ska bestä'lla och nej, det är inte en dildo:) Jag k iaf vara nykter ikväll efetrsom jag redan är tillräckligt vinglig på kryckorna.. Men har iaf fått ett nytt gips idag, för det förra var dåligt, fult, snett, och jag hade tryckskador och skavsår under det så inte så konstigt att jag haft så ont.. men nu känns det rdan mcket bättre:) Men nu på 48timmar får jag inte stödja någe alls på det..

Varit med min eleonor idag och såfort jag hoppade in i bilen så låstets passagerardörren och sen gick den inte på någotvis låsa upp så jag fick tillslut kravla mig ut ur bilen på förar sidan! Shit! Kan lova att E skarattade så hon kiknade! Fast lite komiskt var det ändå:)

Sen kanske det blir cafét eller någe annat party ikväll, det får vi se senare, vi kanske har skitlivat i grenås hela natten med:) Har ju iaf värsta partytricket nu med kryckoran, kung faktiskt:D

Sen hoppas jag väl på sällskap:D


Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0