Så var det bara..

1 kvar..:/ 3av mina bäbisar flyttade idag, två ner till nyköping och 1 till Lit.. Så nu är det bara "björne" kvar och jag kan numera ta mig in i data rummet igen själv:) Ska väl försöka uppdatera luite mer, men jag har ju så fruktansvärt tråkigt så det finns inte så mkt att skriva.. Var iaf skit kul på erotikpartyt och sen drog vi in på cafét och det var också trevligt, vi sjöng en massa och jag höll på åka i golvet några gånger eftersom fulla människor är lite buffliga och jag har lite dålig balans på kryckorna, men det var iaf nycket folk ute och det blev mycket skratt, men även rätt mycket slagsmål... inte kul.. På lördagen blev det en tidigkväll och även att min tv gick sönder när jag skulle titta på bilar medans mitt sällskap sov:P Så vi sov väl från ca 21 till kl 9 på morgonen:) På söndagen kom Géa och fotade mina bäbisar och sen åkte vi till hammerdal och tittade på deras j
ätte söta hundvalp!:D Sen hade jag och storasyster mys söndag som vanligt med konstant tv tittande från 16-20:) Sen när jag kom hem tittade jag på love acually!

Sen har det väl inte hänt så mycket.. jag har som vanligt ont i foten och skuttar runt som en valross här hemma.. Till helgen är det halloween och jag ska vara ängel:) Men när vart och hur det vet jag icke..

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Géa

Vart de nå bilder som gick å använda?!:D

2009-10-27 @ 16:00:41
URL: http://gummiskruttangea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0