Nudå?

Idag kommer min snälla mamma att ha med sig näringsdryck för anorektiker hem till mig:) Mitt problem är inte att jag inte äter, utan att jag använder så mkt mer näring än ad jag kan tillföra kroppen, tror jag iaf.. Får se om några veckor om vikten kommer att hitta tillbaka, för jag mår dåligt att se ut såhär.. Äter iaf korv, bacon och några ägg till frukot, och det tycker jag väl borde göra susen även:)

Iofs så misstänker jag att det är den här jävla förkylningen som jg går och drar på som tar så mycket energi, men den ger helt enkelt inte med sig, och jag kan inte bara vara stilla och inte göra någe.. Häst, hund, jobb thats my life, så jag år helt enkelt hoppas att dessa drycker nu kan hjälpa mig på traven, för endast någon vecka sedan var jag sådär superlycklig hur min kropp såg ut:) Och hoppas att jag snart är där igen:)

Jaja, nog tjatat om min beniga gestallt!

Vill tacka för de fina kommentarerna om min vovve, han är en Australian Shepherd och han är snart 14månader
<3 Utställnung på lördag i sundsvall, och det ska bli superkul att höra vad de har att säga om honom:)

Och just nu är jag grymt shoppingsugen! Måste på vila, för de har jag faktidkt lovat mig själv att jag ka få! Sen vill jag på gina och de andra nyöppnade affärerna:) Vill ha massor av snygga kläder, mönstarde strumbykor, klackskor, stövlar, klänningar, vinterjacka, midjeskärp m.m.! Sen vill jag även köpa en digitalkamera, ny mobil, bärbar dator.. Ojoj, måste nog råna en bank.. Ska ju även ta hem sotarn, köpa färg och slippaper och pensalr m.m.. Och en ny sadel till min häst, nytt koppel och halsband till Arthur står även på min lista (han kanske får det om han är duktig i helgen:))


Näe, dags för att äta några mackor ä ju faktidkt ca 2h sen jag åt ett baconpaket, några korvskivor och 3 ägg:P haha! Även en grej som brukar funka är ju att skaffa pojkvän, brukar vara ett säkert kort för vikten:)



Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Géa

Jotack jag vet...med pojkvän kommer muffinsmidja!;) hahah! Lycka till på utställningen, de kommer nog gå jätte bra!:) puss

2009-10-01 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0