mörker

och jag har nu börjat vant mig med det.. imorse kl 3.40 såg jag knappt handen framför mig när jag skratpade rutan på bilen, men det känndes sinte så skrämmande nu nöär det är vitt och kallt ute..  Svin kallt i fjöse så man fick ju nagelbiten när man mjölkade.. Inte så särskillt skönt! men gjorde kväll kl 9.30 imorse så det var ju rätt skönt:) Imorgon ska jag även mjölka morgon men på torsdag blir det sovmorgon:)

Helgen spenderades mestadels med en kille med brunt hår och bruna ögen:) Fredag, lördag, söndag och måndag morgon:) Vi åkte till torvalla i söndagskväll i min vita fin billiga bil:) Kulast var det på måndagmorgon n
är han kommer upp när jag sitter och kissar

E- Vill du ha ägg till frukost?
B-Nej tack det är bra
E- Du får det iaf för jag har kokat till dig

Haha, när jag kom ner hade han kokat 6ägg! och höll på göra bröd i ugnen:)


Pusspuss<3


Jag vet att jag gör människor ledsna när jag skriver om detta, men ni gör mig ledsen med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0