Lycklig!

Har varit ute och ridit en timma med Cindy och Arthur i det vackra vädret:)  Cindy var tokpigg så Arthur hade inte en chans att hänga på oss när vi drog iväg:D Jätte härligt att bar galoppera så fort att tårarna börjar rinna av vinden och bara bli alldeles tom i hela kroppen, jag bara älskar den känslan av att vara alldeles fri<3

Sen gav jag hästarna lunch och gick in å städade åt valparna och fixade mat till dem med:)

Nu sitter jag här alldeles lycklig över mitt underbara liv<3 Med rosor på kinderna och alldeles varm i hela kroppen:)

Ska slänga i mig lite mat och sen blir det jobb hela kvällen, och jobb imorgon bitti med..



Pusspuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0