Invalid

Yes thats me.. Sitter här med bruten fotled och gips från tårna och upp till knät på mitt högra ben...! Bloggar väldgt lite, sitter vid datorn väldigt lite, efetrsom jag inte tar mig in till datorn själv.. Men har min tele som som tur är går varm med fina samtal och sms och även en hl del besökare som kommit för att få ett gott skratt på min bekostnad! Haha!

Ser hemskt mkt på tv och gråter åt elendet..  För det här med invalid och helt handikappad är verkligen inte min grej!


Pusspusss<3

Kommentarer
Postat av: Géa

Huffa! Hoppas du blir bra i fossingen snabbt! Jag skulle inte klara en dag med foten i paket..sitta still..huvva!:D puss å kram

2009-10-20 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0